Click Here To Main Page My Biodata To Share My Photography Artworks All My Stories Here Islamic Dakwah For Us Usefull Tips and Tutorial Order Here!

Wednesday, November 2, 2011

Tngok Ape Yg Abng Gugel Wt Kt Kte

Slm


Dengan muke yang agak bengis, Nurul menaip tntg abng Gugel yang selalu Nurul amek gmbar die....


Sape abng Gugle nie??

Sape x tau sile angkat lutut, silangkan siku anda dan jerit yay!!!

Laoorh! x kan x tau?


Chumel kan abng Gugel kite nie...

Ekhem... Korng dh tau kan skrng abng Gugel nie sape?

Pencipte abng Gugel nie jahat tau!

Sebelom Nurul crite, Jom kite angkat garpu Neptune skrng!
Gi bli kat kedai cik Anje bli mancis! cepat amek duit kat dompet Nurul.. tpi ambek singget jerk! mncis tu satu 8 posen.. doposen nie korng leh bli gugule mnis n sour...

Gambar nie x de kne mengene ngn entry nie



Ok, apelgi kwan2! jom klik kat bwah nie untuk mengetahui nape Nurul pilih gmbar ketupat


Thnks :'(




Ok klu dh bli nie, korng leh bce entry nie... ha3...


Nie Nurul cume nk smpaikan jer...
Bagi sape yg x tau lagi... Ok?

Ok, ekot step nie!


1) Korng pergi bukak abng gugel nye baju, iaitu Gugel Translate

2) Pilih terjemahan ke English To Malay

3) try korng taip myQuran korang akan dapati bnde lain lak yg kluar

4) Ok, bgi sape2 yang da jato cinte kat abng Gugel nie, klu korng nak tau die pembohong ke x, korng try la taip myBibble, myKeypad ke amende korng taip abng Gugel x leh translate da bnde busuk tu.... 

Adekah orang pencipte abng Gugel nie orng dengki kat islam??
Kenape?
Dan mengape?

Ok, bnde nie kite leh report...



Carenye:

perasan x kt translation 2 ade rate translation..
ok pas2 rate kn perkataan myQuran 2...

X phm ker?

Ok, tngok gmbar nie klu x  phm

Klik untuk lihat lbih jelas


Cepat! kalu korang rase korang x nak islam dihina mcm nie, jom sesame kite banteras!
Ckup seribu orng report, nnti die akn buang


Semoge usahe nie kite dpt banteras penghinaan terhdap islam....
Amiin!

Ok, korng leh copy ayat nie bubulat...

Tapi jgn lupe kredit to me ok.. ha3

Cya guyz! wsslm..



Dah Bace Tu Try Komen Pulak

0 Orang Suke Pink: