Click Here To Main Page My Biodata To Share My Photography Artworks All My Stories Here Islamic Dakwah For Us Usefull Tips and Tutorial Order Here!

Wednesday, December 28, 2011

kenapa Tulisan Di Ambulans Terbalik?

Slm...


Erm.. titibe tergerak hati nak ambek thu psal tulisan ambulans terbalik nie... hahaaa... nie sbb Nurul nye buku fizik ade tnye, kenapa tulisan ambulans terbalik? tpi kt situ x der jwapan.. sbb nie uji minda nye... huhuhu...

Time tu Nurul belajar tjuk psal "mirror".... Then, skrng lak Nurul teringat nk crik kat internet..



erm.... Dari dulu Nurul memang tertnye2, nape ek tulisan ambulance nie terbalek?

Eh? bukan susah ke nk bace?

Nie disebabkan cermin sisi... kat kenderaan korang tu...
Perasan kan?


Cube korang byangkan kalau ambulance ade kat belakang? Mesti ar korang akn nmpak tulisan ambulance tu x terblek pun... Nie lar kegunaan tulisan terbalek kt depan ambulance... 

Supaye kalau ambulance dtng, kite dpt beri laluan pde ambulance tu...
Pham x nie?


Erm...... Nie sme jgk kat kenderaan2 kecemasan yang lain.... Ok lar korang..
Harap informasi cmnie dpt menambah pengetahuan korang...

"BERHIDMAT UNTUK NEGARA"

hahaaa.. babai korang.. nite!



Dah Bace Tu Try Komen Pulak

1 Orang Suke Pink:

♥Lady Ainaa♥ said...

eh??? memang terbalik ek??? bru ena tahu..hahahah...dah nk jd doktor pun xtau lg ni... Xd tengs sharing