Click Here To Main Page My Biodata To Share My Photography Artworks All My Stories Here Islamic Dakwah For Us Usefull Tips and Tutorial Order Here!

Friday, March 16, 2012

Jawapan Bagi Teka Teki Dengan Diri Tadi...

Slm.. haip2..


Dah bace da teka teki yang nie?? KLIK SINI!




Nie jawapannye okey... Korang dah tulis kan jwapan korang??
X kirelah kat notepad ke, kat atas dahi ke... saya x geysa... ehhee
Kalau korang nk tulis at atas bumbung pun boley........




xD


Okla, membebel jer kan...


Ekhem...


Soalan pertama Nurul soal hutan kecik ngn hutan besar kan???


Kalau korang pilih hutan kecik, maksudnye, korang tkut nak tempuhi cabaran and, kalau korang belajar, korang hanya belajar jer... korang x der matlamat untuk hidup... contohnye korang g sekolah cume nak jumpe kawan, nak jumpe kekasih. cntoh tau... ia x?? ehhee....


Kalau hutan besar pulak walaupun korang dalam kesusahan, korang terpaksa laluinye jgak... walaupun orang x tau jln penyelesainnya cmner......




Jawapn untuk soalan ke2...
Jalan punya jalan terjumpa haiwan kesayangan right??


Kalau haiwan kesayngan korang kucing, korang mesti ada sedikit sifaat2 kucing...
Contohnya, kucing tu cute, manja, gebu, takut orang yg die x kenal...
Korang mesti ade siket ciri2 cm2.. ea x??


Jawapan untuk soalan ke 3...
Jalan punya jalan korng terjumpa haiwan yg pling korang tkut, benci....
Contohnya kalau korang pilih lipas.. means, lipas kan busukk, kotor, jijik...


That means, korang x suke orang yg busuk, kotor, jijik...


Kalau korang pilih harimau... mksudnya korang x suka orang yang garang sme korang.. ea x???






Jwapan untuk soalan ke 4..


Rumah papan
--> Maksudnye, korang boleh hidup dngn ape jua keadaan...
Kalau orng letakkan korang kat tempat laen, korang boleh hidup tnpa ada rasse kekok.. Korang juga sng nk bergaul


Rumah Batu
--> Korang suke hidup care sederhana... x suke kaya sngat, x suke miskin sngat.. Mybe korang jugak susah nak berinterasi ngn orng laen....


Istana
--> Walaupun korang dlm keadaan susah, korang cuba crik jalan yg pling baek.. Korang juga boleh menyimpan duit... Dan dengan duit tu, korang boleh buat apa shja.....






Jawapan untuk soalan ke 5


Meja bulat
--> Korang ada pendirian tetap.. Korang x suke ikut kawan.. Kalau kawan x nak gi tusyen, tpi korang nk pergi jgk, korang akn pergi.. "x"der kawan pun x pe la.. asalkan aku belajar... " Ea x??
pas2 orng yg meja bulat nie lbih suke memberi arahan dripd mendengar arahan...




Meja Segiempat
--> Korang berpenderian x tetap.. Korang juga suke ikut kawan... Korang lebih suke mendengar arahan dripd memberi arahan.. Ea x???


Jawapan untuk soalan ke 6


Cawan
--> Korang yg pilih cawan nie, hidup kene ada bimbingan.... Kene ade sokongan.... Korang x leh hidup tnpa orng yg korang sayang... Ea x?? ehhee


Gelas
--> Korang boleh hidup berdedikari.... x der orng yg sokong pun korang leh hidup......






********** Dah TamattttttT*********
Dah Bace Tu Try Komen Pulak