Click Here To Main Page My Biodata To Share My Photography Artworks All My Stories Here Islamic Dakwah For Us Usefull Tips and Tutorial Order Here!

Tuesday, April 17, 2012

12 Cara Jawab Telefon Yang Kerek

Slm, korang pernah x terfikir cmner nk jwab tepon pling kerek nie?
Konon2nye nk merimaskan orng yg dial kite tu... eggegegegeeeee... Jom kita saksikan!!










1. Soalan: Haloo, may i speak to bedah please?
Jawapan: Maap. sini bukan balai polis.


2. Soalan: Haloo, siapa disana?
Jawapan: Ntah. saya kat sini, mane le saya tau sape kat sane..


3. Soalan: Haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan: Nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.


4. Soalan: Haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: Maap cik, nombor tak boleh disambung, hanye boleh dicampur.


5. Soalan: Haloo, mak ade rumah?
Jawapan: Mak takde rumah. Bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.


7. Soalan: Boleh saya bercakap ngan Siti?
Jawapan: Maap. Nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye… time kacih.


8. Soalan: Haloo, tolong panggilkan Samad. saya nak bercakap dengannye.
Jawapan: Sila panggil sendiri. saya sibuk. maap


9. Soalan: Halloo… …
Jawapan: Haloo. Pusat sakit mental disini. Anda ingin mendaftar?


10. Soalan: Haloo, saya nak tumpang bertanya…
Jawapan: Maap. Ini bukan kaunter pertanyaan.


11. Soalan: Haloo, Betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: Sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu.


12. Soalan: Assalammualaikum…
Jawapan: Waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib jawab)
.


Mesti korang tidak sedar kan nombor 6 hilang XD

Credit: http://penpatah.blogspot.com 








Dah Bace Tu Try Komen Pulak

1 Orang Suke Pink:

nasir hamzah said...

haha lawak, yg no 1,2 ngan 12 tu memang lawak giler, hilang steress..haha